مروری بر موفقیت‌های جاستین بیبر در سال ۲۰۱۱
درباره وبلاگ
نويسندگان


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


كد ماوس

<
كد جاوا در قالبسرا
>

Powered by : قالب و كدهاي جاوا: قالبسرا < كد جاوا در قالبسرا > Button Graphics

وبلاگ طرفداران جاستین و سلنا
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 13:43 ::  نويسنده : آرزو       

اینجا به چند موفقیت برجسته جاستین بیبر در سال ۲۰۱۱ اشاره می‌کنیم .......

همکاری با چند تن از بزرگترین ستاره های صنعت موسیقی
بیبر از همان روزهای اولی که بطور جدی حرفه خوانندگی را آغاز کرد مورد حمایت هنرمندانی همچون "آشر" قرار گرفت. آشر در واقع به نوعی مربی جاستین و لودا کریس بود. لودا کریس همان خواننده سیاه پوستی است که در آهنگ "محبوب و مشهور" عزیزم " با جاستین بیبر همخوانی می‌کند.

اما امسال، احتمالا" جاستین خوشحالترین نوجوان دنیا بود زیرا این خواننده کم سن و سال با ستاره های افسانه ای موسیقی همچون ماریا کری همکاری کرد. ماریا کری در آهنگ "تمام چیزی که برای کریسمس می‌خوام تو هستی" که یکی از آهنگهای آلبوم جدید جاستین با نام "زیر درخت دارواش" است با این خواننده نوجوان همخوانی کرد.

موزه مادام توسو، یک مجسمه مومی‌ جاستین بیبر را ساخت
در ماه مارس، موزه معروف مادم توسو سه مجسمه مومی‌ جاستین بیبر را رونمایی کرد. یکی از این مجسمه ها در موزه مادام توسوی نیویورک، یکی دیگر از آنها در موزه لندن و مجسمه سوم در موزه آمستردام به نمایش گذاشته شد.
بنا به گزارش وب سایت رسمی‌ ام تی وی، موزه مادام توسوی شهر نیویورک مجسمه مومی‌ جاستین را در یک اتاق مخصوص و ویژه در کنار مجسمه مربی اش، آشر به نمایش گذاشته است.
مجسمه ای که در موزه نیویرک قرار دارد یک جلیقه و شلوار مشکی به تن دارد و بنا به گزارش ام تی وی جاستین خودش این لباسها را به این موزه اهدا کرده است.

جاستین در سال ۲۰۱۱ کارهای خیر زیادی انجام داد
او در جدول رده بندی نیکوکارترین هنرمندان مشهور سال ۲۰۱۱ که توسط یک وب سایت خیریه تهیه شد، جایگاه دوم را به خود اختصاص داد. اگرچه او هنوز نتوانسته در این زمینه لیدی گاگا را شکست دهد.
این خواننده نوجوان پر احساس در سال ۲۰۱۱ یک بنیاد خیریه تاسیس کرد تا از طریق این بنیاد به تحصیل کودکان در زمینه موسیقی و کودکان مبتلا به سرطان کمک کند. او طرفداران خود را تشویق کرد که در کمپین "مدرسه برای همه" شرکت کنند و برای این کمپین که هدف آن ساختن مدرسه در نقاط مختلف جهان بود، پول جمع آوری کنند.
جاستین قسمتی از درآمد آلبوم جدید خود و همینطور بخشی از درآمد حاصل از فروش عطر جدید خود را به یک بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به بیماریهای خطرناک، اهدا کرد.

جاستین در طول سال ۲۰۱۱ جوایز بسیار زیادی دریافت کرد
در اینجا تعدادی از این جوایز را نام می‌بریم:
جایزه بهترین هنرمند جدید و بهترین آلبوم رقابتهای بیلبورد ۲۰۱۱
بهترین خواننده مرد جوایز ام تی وی اروپا
بهترین هنرمند مرد جوایز منتخب نوجوانان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
< كد جاوا در قالبسرا > <
كد جاوا در قالبسرا
>